poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Rozdział 14 : Tak chce być twoją dziewczyną i księżniczką

Zayn POV

-Czy kiedykolwiek całowaliście się z osobą o takiej samej płci jak wy ?  - Niall zadał pytanie
Napiły się tylko dziewczyny.Łał.
Uśmiechnąłem się myśląc o tym.
-No no panie - zaśmiałem się - ładnie ładnie
-Nic w tym dziwnego niektóre dziewczyny tak mają - Selena przyłożyła swój kubek do Demi a później do Miley na znak toastu nie przestając się uśmiechać
-Posłuchałbym jak to było - puściłem Miley oczko - Teraz ja. Robiliscie TO w kościele ?
Nikt się nie napił za to wszyscy wybuchneliśmy śmiechem
-Spełniło się jakieś z waszych marzeń ? - Demi zadała pytanie
Każdy oprócz mnie wziął łyka
Nie sądzę by moje marzenia się kiedykolwiek spełniły...
-Zjadaliścię lub piliście coś kiedyś z czyjegoś ciała ? - Sel zapytała i się napiła
Nikt poza nią tego nie zrobił
-Ojć wkopałam się - zaśmiała się - no i wygrałam - pokazała pusty kubek
Zaczęliśmy bić brawo.Zabawnie było
Wstaliśmy, chciałem iść w stronę stolika ale Miley mnie zatrzymała
-Choć - złapała za rękę i poprowadziła do swojego pokoju
Ostatni raz byłem tu wczoraj ale w ciemności teraz jest tu tak jakby inaczej.Czerwone ściany co też przyciemnia pomieszczenie ale blondynka włącza halogeny, które padają prosto na ścianę rozświetlając ją.
Normalne rzeczy : biurko, łóżko, szafki itp. Ma też tablicę korkową a niej zdjęcia z podpisami.Są tam dziewczyny, we trzy i osobno.Twarz Miley ale długie brązowe włosy...
Całkowicie inna osoba.
Dziewczyna siedzi już na kanapie i woła mnie.
-Co jest ? - Pytam
-Nie spełniło Ci się żadne z twoich marzeń ? - patrzy mi prosto w oczy
-Nie, bynajmniej tak sądzę... Normalka nigdy nie stawiam sobie celów.
-Tak nie może być - bierze moją twarz w dłonie - przybliża swoją i ociera swoim nosem o mój -
Noski, Noski
-Nie będzie jeśli spełnisz moje pierwsze marzenie - tym razem to ja trzymam jej ręce
-Jakie ? - uśmiecha się
-Będziesz moją dziewczyną ? Wiesz chciałem zapytać czy księżniczką ale mogłabyś to inaczej zrozumieć
-Tak chce być twoją dziewczyną i księżniczką - daje mi całusa

Selena POV

Usiedliśmy w około ogniska w czwórkę.
-Uwielbiam patrzeć na ogień i płomień - mówię, grzebiąc patykiem
-Zupełnie jak Jus, on pali świeczki a Zayn zawsze go za to zjebie, ale Zaynowi to tak naprawdę nie przeszkadza - Niall śmieje się
-W każdej chwili możesz przyjść do mnie - spoglądam na Justina - by razem zapalić i popatrzeć
-Wstań - Justin się podniósł i podał mi rękę
Um ok dziwne tak nagle.
Przytrzymałam koc, ktory miałam na nogach i zrobiłam to co kazał.
Usiadła na moje miejsce i złapał mnie za biodra kompletnie wytrącając z równowagi z tego wynikło to że, siedziałam mu na kolanach.
Miałam koc bo byłam w krótkich spodenkach, zakryłam się nim, ale coś mi wpuściło trochę zimna.Po chwili poczułam rękę Justina na moim udzie, miałam taki odruch, że szybko ją złapałam bo mnie wystraszył tym nie spodziewanym gestem, ale zabrałam dając mu swobodę.

Demi POV

Fajny dzień.I wygraliśmy z Niallem konkurencję ! Super, cieszę się.
Siedzę obok blondyna, wpatrując się w niego.Zauważyłam, że ma ciemne odrosty.
-Nie jesteś naturalnym blondynem, prawda ?
-Nie, rozszyfrowałaś mnie - uśmiechnął się
Zaczęłam bawić się jego włosami.
-Idę łazienki - powiedziałam
-Czekaj, idę z Tobą - usłyszałam w odpowiedzi
Dochodzimy już do drzwi
-Jak mogłaś zrobić to mi ! Kochając mnie -  dało się słyszeć męski krzyk ze środka
-A kto powiedział, że Cię kochałam ?! - oraz damski Miley
-Pierdol się - Zdidentyfikowałam głos Zayna
-Nie mam z kim - i krzyk rozpaczy
-Jestem do twojej dyspozycji - głośny śmiech

-Kuźwa, co oni tam robią - Niall przyśpieszył kroku a ja wraz nim
Zastajemy Miley siedząca na krześle i Zayna stojącego w korytarzu.
-Co jest ? - zapytałam lekko przerażona tym co słyszałam


Justin POV

Zostaliśmy we dwójkę.
-Serio ? Jadłaś albo piłaś na kimś ? - zadałem pytanie, łaskotając ją pomiędzy nogami
-Tak.Na imprezie pewną dziewczynę, miała świetny brzuch
-Co robiłaś?
-Bitą śmietane jadłam i w sumie to nawet takiego loda bo dla mnie się postarali i zrobili najlepsze.Z kawałkami owoców Mmm pycha.
-Byłbym chętny ale tylko na twoim brzuchu - maja ręka powędrowała właśnie na jej brzuch pod koszulkę.
-Lubię go, serio. Jest taki fajny - przygryzłem wargę ale nie widziała
Wstała i wróciła z drinkami dla nas ognisko robiło się coraz mniejsze.
Wypiłem trochę i położyłem kubek na drewnie.Zabrałem takie coś ciepłego materiałowego co było na huśtawce i dałem na ziemię.
Położyłem się.Selena znalazła się obok mnie, nakrywająć nas kocem.

-----
I Co ? PrOsZe o jakiś komentarz :)

Chcesz być informowanym zostaw swojego Twittera :D

@KsiezniczkaJusa

7 komentarzy:

  1. Zdążyłam przeczytać, zdążyłam skomentować... chyba mam dzisiaj szczęście :)
    Teraz do rzeczy: Co robią Zayn i Miley? W takim momencie skończyć rozdział, wiesz ty co...
    Czekam na next :)
    @husaria1698

    OdpowiedzUsuń
  2. @SwaggyMyGomez haha :P boski

    OdpowiedzUsuń
  3. fddhsidsiid, cudowny @alohamynialler

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny
    @Mrs_Ola_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  5. asdfghjkl
    o jejku ,,,,
    sam tytuł daję do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Whoa :D <3 swietny! @luvmytate xx

    OdpowiedzUsuń
  7. -Będziesz moją dziewczyną ? Wiesz chciałem zapytać czy księżniczką ale mogłabyś to inaczej zrozumieć
    -Tak chce być twoją dziewczyną i księżniczką - daje mi całusa
    ooowwww ;*
    @louisnastka

    OdpowiedzUsuń